ÁLTALÁNOS SZÁLLODAI SZERZŐDÉSES
FELTÉTELEK
1. Általános rendelkezések
1.1. Az Általános Szállodai Szerződéses Feltételek (a
továbbiakban: ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján
a Panoráma Vendégház (Kiss Richárd, 7773 Villány Baross Gábor utca 123., a
továbbiakban: Szolgáltató) szerződést köt Vendégeivel a szálláshelyei és
szolgáltatásai igénybevételére.
1.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki
külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel,
esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.
A szerződés megkötésével egyidejűleg a vendég tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben
foglaltakat és eltérő megállapodás hiányában ezt tekintik irányadónak.
2. Szerződő felek
2.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég
veszi igénybe. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég
közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A
Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek,
szerződéses felekké válnak (a továbbiakban: Felek).
2.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából
egy harmadik személy (a továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az
együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás
szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a
harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
3. A szolgáltatás igénybevételének
módja és feltételei
3.1. A Vendég szóbeli vagy írásbeli - levélben, e-mail-ben, honlapon keresztül vagy más
elektronikus úton történő ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli
ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem
érkezik konkrét megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.
3.2. A Szerződés kizárólag a Vendég írásban leadott, vagy online leadott
foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával
(ideértve az elektronikus csatornán küldött írásos visszaigazolást is) jön
létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.
3.3. A szóban leadott megrendelés és/vagy megrendelés módosítás csak abban az
esetben keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a szolgáltató írásban
visszaigazolta. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a
Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
3.4 A szolgáltatót nem terheli szerződéskötési (szolgáltatási) kötelezettség A
vendég ajánlatát, szolgáltatás iránti igényét indokolási kötelezettség nélkül
visszautasíthatja
3.5. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott
időtartamra szól.
3.6. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a
szobát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes
ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult
újra értékesíteni.
3.7. A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek
személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása
előtt igazolják. A vendégházban bejelentés nélkül senki sem lakhat.
3.8. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt
írásbeli megállapodás szükséges.
4. Az elszállásolás kezdete és vége /check-in; check-out/
4.1. A Vendégnek joga van a bérelt helyiségeket a megállapodás szerinti nap
14.00 órától elfoglalni.
4.2. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a
megállapodás szerinti nap 24.00 óráig, joga van arra, hogy elálljon a
szerződéstől kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre.
4.3. A Vendégnek a szobát az elutazási nap 10.00 óráig el kell hagynia.
4.4. A vendégház foglaltságának függvényében, térítés nélkül biztosítja a korai
érkezés, illetve a késői elutazás lehetőségét. Amennyiben a vendég ezen
szolgáltatásunkat igénybe kívánja venni, az érkezését megelőző napon köteles jelezni.
5. Árak
5.1. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül (például:
csomagárak vagy egyéb kedvezmények okán) megváltoztathatja. Amennyiben a Vendég
szállást foglalt és azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta, úgy ezen a
szállásáron a Szolgáltató már nem változtathat.
5.2. A Vendég a szolgáltatások áráról mindig tájékoztatást kaphat a
szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.
6. Ajánlatok, kedvezmények
6.1. Az aktuális ajánlatok, kedvezmények a vendégház
weboldalán kerülnek meghirdetésre. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni foglalásra
vonatkoznak.
6.2. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze semmilyen más
kedvezménnyel.
7. Lemondási feltételek
7.1. Amennyiben a Szolgáltató az ajánlatában más feltételt
nem határozott meg, a foglalás a megérkezést megelőző 24 óráig díjmentesen
lemondható. Határidőn túli lemondás, vagy a lemondás elmulasztása esetén a
vendégház a megrendelt szolgáltatások árának 100%-át kötbérként számlázza ki.
7.2. Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét
előlegfizetéssel, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a
Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezés előtti napot megelőző 7.
nap megszűnik.
7.3. Ha a Szerződő fél a szállás szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel
biztosította, és az érkezési napon nem érkezik meg (írásos lemondás nem
érkezik), a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű megfizetett előleg
teljes összegét kötbérként érvényesíti. Ebben az esetben a szállást a Szerződő
fél részére az érkezési napot követő nap déli 12:00 óráig fenntartja, majd ezt
követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
7.4. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a speciális kondíciókhoz
kötött termékei - így például akciós ajánlatai esetén a fentiektől eltérő
egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.
8. A szerződés teljesítésének elutasítása, a
szolgáltatási kötelezettség megszűnése
8.1. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló
Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását
megtagadni, ha:
• a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott
létesítményt;
• a Vendég a vendégházat a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett
napon 10.30 óráig nem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a
Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá;
• a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival
kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll,
fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít;
• a vendég nem tartja be a vendégház biztonsági szabályzatát, házirendjét és
egyéb szabályzatait - pl.: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás
ellenére sem hagyja abba, vagy pl. COVID szabályzat
• a Vendég fertőző betegségben szenved vagy fertőző betegségre utaló
tünetekkel rendelkezik (pl. COVID)
• a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési
kötelezettségét a meghatározott időpontig;
8.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a
szerződés megszűnik.
9. Fizetés módja, garancia
9.1. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető a
helyszínen készpénzzel (Forintban), a Szolgáltató által elfogadottként
megjelölt OTP szépkárytával, illetve átutalással.
9.2. Átutalás esetén – amennyiben a Szolgáltatóval kötött megállapodás másként
nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az
érkezés megjelölt napja előtt a vendégház bankszámlájára átutalni oly módon,
hogy az adott összeget az érkezés napjáig a szálloda bankszámláján jóváírják
vagy az átutalást a Vendég a számlavezető pénzintézete által kiadott, az
átutalás megtörténtét igazoló visszavonhatatlan nyilatkozattal igazolja.
10. Állatok behozatala
10.1. A Szolgáltató szálláshelyére háziállat előzetes
egyeztetést követően bevihető a Vendégházba a Vendég felügyeletével tartható. A
háziállat felár díját a mindenkori árlista tartalmazza.
10.2. A Vendég teljeskörűen felelős a háziállat által okozott károkért, illetve
köteles az esetleges extra takarítás díját a helyszínen megfizetni.
11. A Vendég jogai
11.1. A szállás szolgáltatási szerződés megkötésével a Vendég
jogosultságot szerez a bérelt helyiségek szokásos használatára, valamint az
elszállásolási üzem szokás szerint és különösebb feltételek nélkül Vendégek
használatára bocsátott létesítményeinek szokásos használatára.
11.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével
kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt.
A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa
jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget. Szolgáltató az
esetleges reklamációkat egyedileg kezeli. Panaszt a Vendég írásban az alábbi
címen és elérhetőségeken tehet:
Panoráma Vendégház/Kiss Richárd
7773, Villány
Baross Gábor utca 123.
Telefon: +36 30 985 2775
Email: info@villanypanoramavendeghaz.hu
11.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően
megszűnik.
12. A Vendég kötelességei
12.1. A megállapodás szerinti díj megfizetése: a
visszaigazolásban rögzített határidőig, vagy a szállás-szolgáltatási szerződés
befejeződésekor esedékes.
12.2. A Vendégek által szálláshelyre behozott olyan elektromos készülékek
üzembe helyezése előtt, melyek nem tartoznak a megszokott utazási szükségletek
közé, ki kell kérni a Szolgáltató hozzájárulását.
12.3. A szállóvendégek gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a fedetlen és
nem őrzött parkolónkban. A parkolóban elhelyezett gépjárművekben és az azokban
elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (ideértve például, de nem
kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lévő bármely tárgy
eltulajdonítását; a gépjármű ellopását; természeti jelenség okozta károk) a
Szolgáltató a felelősségét kizárja. A vendégházban hagyott értéktárgyakért
felelősséget nem vállal.
12.4. A szemetet a komplexum területén elhelyezett szemétgyűjtő edényekbe
kérjük kidobni. Az épületből bútorokat kivinni, áthelyezni nem lehet.
12.5. A komplexum területén lévő eszközöket, berendezéseket szállóvendég
kizárólag saját felelősségére, használhatja.
12.6. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása
értelmében a vendégház zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is) tilos
a dohányzás.
12.7. Tűz esetén a vendég köteles a tulajdonost haladéktalanul értesíteni.
12.8. A szobákat és a vendégház közös használatú eszközeit, berendezési
tárgyait közösen használó Vendégek a rendeltetésellenes használat során
bekövetkezett károkozásért egyetemlegesen felelnek.
12.9. A szállóvendég által hozott tűzijátékhoz és egyéb engedélyköteles
tevékenységhez a vendégház írásos hozzájárulása, továbbá a szállóvendégek
általi hatósági engedélyek beszerzése szükséges.
12.10. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti
gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Vendégházban, a gyermek
által okozott károkért teljes felelősség a szülőt terheli.
12.11. A Vendég kifejezetten tudomásul veszik, hogy a vendégház külső
területein vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltet, melynek
felvételei a vonatkozó jogszabályi előírások alapján törlésre kerülnek.
13. A Szerződő fél kártérítési
felelőssége
A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket
a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő
felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A vendég
felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni. E
felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsultnak jogában áll kárának
megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
14. A Szolgáltató kötelezettsége
14.1. A szerződés alapján
megrendelt szállás és egyéb szolgáltatások az érvényes előírások, szolgáltatás
standardok szerinti teljesítése.
14.2. A Vendég írásos panaszának kivizsgálása és a probléma
kezeléséhez szükséges lépések megtétele, azok írásban történő rögzítése.
15. A Szolgáltató kártérítési
felelőssége
15.1. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért a kárért,
amelyet a megszálló Vendég dolgainak elvesztése, megsérülése vagy
megsemmisülése folytán szenved el.
15.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a komplexum területén, ahová
Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges Vendéget ért kárért,
sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
15.3. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató nem vonható
felelősségre, megőrzést nem vállal.
15.4. Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő
károkért.
16. Titoktartás
16.1. A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége
teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok
nyilvánosságáról szóló törvény szabályainak megfelelően eljárni.
17. Vis major
17.1. Vis majornak minősül minden olyan ok, esemény vagy
körülmény, amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major). Vis major
eseménynek minősülnek különösen, de nem kizárólagosan a következők:
- természeti katasztrófák: földrengés, tűzvész, járvány, aszály, fagykár,
árvíz, szélvihar, villámcsapás stb.;
- bizonyos politikai-társadalmi események: mint például háború, forradalom,
felkelés, szabotázs, közlekedési útvonal (repülőtér) lezárása;
- bizonyos állami intézkedések, járványügyi korlátozások, behozatali-kiviteli
tilalmak, devizakorlátozások, embargó, bojkott és hasonlók;
- súlyos üzemzavarok;
- a szerződésszerű teljesítést lehetetlenné tevő radikális piaci változások
(mint drasztikus árrobbanás, a fizetés pénznemének rendkívüli meggyengülése
stb.).
Bármely vis major esemény felmenti a feleket a Szerződésből
eredő kötelességeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A
felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok
és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre
szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb
helyrehozzák.
18. A teljesítés helye és a felek
jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
18.1. A teljesítés helye az a hely, ahol az elszállásoló
szálloda található. (7822 Nagyharsány 2296/1 hrsz.)
18.2. Valamennyi az elszállásolási szerződésből eredő vitával kapcsolatban, a
Szolgáltató vonatkozásában, érdemben és helyileg illetékes bíróság kerül
kijelölésre.
18.3. A Szolgáltató és a Vendég közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok
rendelkezései az irányadóak.
19. A honlapunk látogatóinak
adatai
19.1. A Szolgáltató az általa üzemeltetett weboldal
látogatásakor sem a felhasználó IP címét, sem más személyes adatot nem rögzít.
A weblap látogatása során szabadon és név nélkül biztosított a keresés.
19.2. A Szolgáltató a Felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot és tényt
bizalmasan kezel, azokat kizárólag saját kutatás, statisztika készítéséhez
használja fel.
19.3. A Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a már törölt, de az internetes
keresőprogramok közreműködésével mégis archiválásra került, korábbi oldalaiért.
Ezek eltávolításáról a keresőoldal működtetőjének kell gondoskodni.
A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén Ön
elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és
egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat.
Érvényes visszavonásig.
HÁZIREND
Célunk,
hogy biztosítsuk az Ön kellemes pihenését és elkerüljük az esetleges
félreértéseket, ezért szeretnénk, ha megismerkedne házirendünkkel!
A
vendégházunkat magánszállás keretein belül működtetjük. NTAK:MA22051851
Érkezéskor a vendég köteles a szállásadónak átadni
adatfelvétel miatt a személyes dokumentumait (útlevél vagy szemelyi igazolvány,
lakcímkártya).
Bejelentkezés:
A vendégházat a
megérkezés napján 14:00 órától lehet elfoglalni. Nem tartózkodunk állandóan a helyszínen,
ezért az érkezés előtti napokban keressük a vendégeinket egy körülbelüli
érkezéssel kapcsoltban. Ha nincsenek
távozó vendégeink az érkezés napján, akkor
lehetőség van a szálláshelyet korábban is elfoglalni.
Kijelentkezés:
A távozás napján a vendég 10:00 óráig köteles elhagyni
a vendégházat. Ha az adott napra nincsenek érkező vendégeink, akkor lehetőség
van a későbbi távozásra is.
Kisgyermekek részére etetőszéket, babakádat, fellépőt, wc-szkítőt, mikros
sterilizálót, gyermek étkészletet és kiságyat díjmentesen biztosítunk, viszont kérjük babaágy kérési szándékukat előre jelezzék. (2 db-ot tudunk biztosítani)
Szintén kérésre tudunk plusz ágyneműt, paplant és párnát biztosítani.
Az érkezési és utazási időpontban igény esetén a helyszínen rendelkezésre állunk, 24 órás telefonos elérhetőséget biztosítunk, keressenek bármivel bizalommal minket, igyekszünk minden problémájukban segítségükre lenni.
Bejárat mellett kihelyezésre kerültek
tájékoztató anyagok (prospektusok, programajánlók, éttermek, borászatok
elérhetőségei stb. ).
Látogatók:
A vendég a látogatója magatartásáért – ideértve az
esetleges károkozást is – felelősséggel tartozik. A látogató által a vendégnek
és/vagy harmadik személynek okozott kárért való felelősséget a vendégház
kizárja.
A szálláshelyen látogatókat kizárólag napközben lehet
fogadni, a szállásadó engedélyével.
18 év alatti vendégek:
14 éven aluli gyermek csak szülői vagy más, általa
megbízott cselekvőképes személy folyamatos felügyelete mellett tartózkodhat a
vendégházban. A gyermek kísérői felelősséggel tartoznak a gyermek épségéért és
az általa okozott károkért.
Dohányzás:
A vendégház nem dohányzó szálláshely. Ennek értelmében
a vendégház zárt helyiségeiben tilos a dohányzás,
csak az udvaron megengedett. (Elektromos cigarettára és IQOS-ra is vonatkozik!)
A csikkeket kérjük, az erre a célra fenntartott hamutartókba szíveskedjenek
eldobni!
Parkolás:
A szállóvendégek
gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a vendégház fedetlen és nem őrzött
parkolójában.
Házi állatok:
Állatokat csak a tulajdonos engedélyével és felár
ellenében szabad a szálláshelyre behozni. Felár: 1500.- Ft /
nap
Tűzrakás-bográcsozás:
Tüzet rakni csak a kijelölt helyen lehet (szalonnasütő)
a mindenkori tűzvédelmi szabályok betartásával!
Ügyeljünk a túl nagy tűz megrakása veszélyes!
A vendégeink részére faszenet vagy tűzifát biztosítunk.
Kert
A kertet a tulajdonos gondozza.A kertben található
gyümölcsökből a vendégek
szabadon szedhetnek.Kérjük ügyeljenek a növények épségére.
Kerékpár bérlési
lehetőség:
3000 Ft/ kerékpár, amely teljes itt tartózkodásuk alatt használható. Ha bármi történik útközben a kerékpárokkal (pl. meghibásodik, defekt) kérjük szóljanak és elmegyünk megfelelő járművel Önökért és a kerékpárokért is.
Eszközök és berendezések:
A vendég köteles
a vendégház eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen használni. A nem
rendeltetésszerű használatból eredő kárt a vendég köteles megtéríteni.
A
vendégház bármely eszközének, berendezési, felszereltségi tárgyának
meghibásodását a vendég köteles bejelenteni. A vendég nem jogosult a hibát
saját maga kijavítani vagy a kijavítást megkísérelni. Az ebből eredő károkért
való felelősséget a vendégház kizárja.
A vendég felelős a saját viselkedéséért házban és annak környékén, az
esetleges balesetért maga viseli a következményeket.
A szállás területén okozott kárt a károkozó, vagy
annak törvényes képviselője köteles megtéríteni.
Wi-fi:
A vendégházban wi-fi rendszer üzemel, amelynek használata
térítésmentes. A jelszót megtalálják a
konyhai falon elhelyezett üzenőtáblára felírva.
Televízió:
A vendégház adottságai miatt a közös térben
került kihelyezésre TV készülék távirányítóval, DIGI csatornákkal.
Klíma:
Fűtés és hűtésre
alkalmas klíma berendezéseket találnak a földszinten
és az emelten a lépcső feljáró
felett elhelyezve, melyhez távirányító
az eszköz melletti falon található,
kérjük Önöket ügyeljenek
a szakszerű használatukat betartani.
Pótágy:
Vendégházunkban, 2 fős pótágynak minősül a nappaliban elhelyezkedő kinyitható
kanapénk, amelyhez a hely adottságai miatt 1 db éjjeli szekrényt és
olvasólámpát tudunk biztosítani. Ezen kellemetlenségért szíves elnézésüket
kérjük. A pótágyhoz tartozó ágyneműt a kanapé ágyneműtartójában találják, a
plusz törölközőket pedig a lenti fürdőszobában a zuhany mellett elhelyezett
polcos tárolóban.
Biztonság:
A vendégház külső környezetében a vendégek és a
vendégház vagyon- és személybiztonsága érdekében zárt láncú kamerarendszer
üzemel, amely napi 24 órában, folyamatosan készít és rögzít felvételeket.
Takarítás, szolgáltatás:
Hosszabb ideig nálunk pihenő vendégeinknek, heti egy takarítást előre
megbeszélt időpontban
biztosítunk, ágynemű és törölköző cserével.
Igény esetén vendégeink felár ellenében napi
takarítást is kérhetnek. Felár; 2000.- Ft /alkalom
Vendégeinknek itt tartózkodásuk alatt van lehetőségük felár ellenében mosást igényelni. Ennek díja;
900.-Ft /adag.
Továbbá kisebb mosásokat Önöket is elvégezhetnek az alsó szinten lévő hordozható mosógépünk használatával, melyhez mosószert, ruhaszárítót biztosítunk.
Vasalót és vasalódeszkát ingyenesen biztosítunk.
Varrókészlet a bárpultban került elhelyezésre.
Maul pincészet borai:
Minibár jelleggel megtalálhatóak Maul
pincészet borai. Árlistát a borhűtő tetején találnak.
wifi jelszó: panorama2018
Villányi taxi: Kósa Árpád +36303355495
Fenntartjuk a jogot a vendégkörünk megválogatására.
Ittas állapotú, agresszív hajlamú vendégeket nem fogadunk!
A tulajdonos jogában áll lemondani a szállást, ha a
vendég nem tartja be a házirendet.
A házirend megsértése esetén, a szállás lemondásra
kerülhet. Ebben az esetben a vendégnek nem áll módunkban visszafizetni az
esetlegesen fennmaradó napokat.
A szállás igénybevételével magától értetődik,
hogy a vendég elolvasta, megértette és
elfogadta a házirendben foglaltakat.
Elsősegély nyújtáshoz elsősegély ládát szintén a bárpultban
találnak.
Amennyiben elégedettek a szállás szolgáltatásaival,
kérjük írjanak véleményt online felületeinken vagy a kihelyezett vendégkönyvünkben.
Bármilyen panaszt figyelembe veszünk, és megoldunk
személyesen, Ilyenkor kérjük, a nap 24 órájában nyugodtan hívjanak a következő
telefonszámon: +36309852775
Tűz esetén értesítendő:
+36306307975 / Kiss Richárd
A 112 életet menthet. Felelőtlen hívással ne kockáztassa mások életét!
Ha vészhelyzet állt elő, hívja a készenléti szervek – a mentők,
a hivatásos katasztrófavédelmi szerv és az
általános rendőri feladatok ellátására létrehozott szerv – elérését biztosító, ingyenesen hívható,
alábbi hívószámokat:
104 (a mentők)
105
(a hivatásos katasztrófavédelmi szerv)
107 (az általános rendőri feladatok
ellátására létrehozott szerv)
112 (egységes európai segélyhívó szám)
Kérjük bármi probléma adódik minket is szíveskedjenek értesíteni a +36309852275 telefonszámon.
FONTOS! A
foglalás benyújtásával a szállásfoglalást leadó vendég elismeri, hogy a
foglalási és lemondási feltételeket, fizetési feltételeket megismerte és azokat
elfogadja, valamint anyagi felelősséget vállal az igénybe vett szolgáltatások
után és az esetleges károkozás után is.
A szállásadó a foglalás
árának kiegyenlítését csak készpénzzel, vagy online OTP Szépkártyával fogadja el!
Kellemes kikapcsolódást és jó pihenést kívánunk!
Kiss Richárd és családja
Impresszum:
Kiss Richárd
7773 Villány Baross Gábor utca 123.
adószám: 53785031-1-22
e-mail: panorama-vendeghaz@freemail.hu
telefonszám: +36309852775
NTAK regisztrációs szám: MA22051851
www.villanypanoramavendeghaz.hu
A Vendégház, az adatok kezelésével összefüggésben, ezúton
tájékoztatja ügyfeleit, vendégeit, valamint honlapjának látogatóit, az általa
kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett
elveiről és gyakorlatáról, valamint az érintettek jogai gyakorlásának módjáról
és lehetőségeiről.
A Vendégház elkötelezett felhasználói és partnerei személyes adatainak
védelmében, kiemelten fontosnak tartja ügyfelei információs önrendelkezési
jogának tiszteletben tartását. A Vendégház kijelenti, hogy tiszteletben tarja
partnerei, ügyfelei, honlapja látogatóinak személyhez fűződő jogait. A
rögzített személyes adatokat bizalmasan, az adatvédelmi jogszabályokkal és
nemzetközi ajánlásokkal összhangban, a jelen adatkezelési szabályzatnak
megfelelően kezeli, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési
intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
A Vendégház fenntartja a jogot jelen szabályzat bármikori megváltoztatására.
Természetesen az esetleges változásokról kellő időben értesíti ügyfeleit,
partnereit, vendégeit.
A Vendégházzal ügyfélkapcsolatba kerülő partner elfogadja az alábbiakat, és
hozzájárul az alábbiakban meghatározott adatkezeléshez.
Jelen Szabályzat célja annak biztosítása, hogy a Vendégház
megfeleljen az adatvédelemmel kapcsolatos hatályos jogszabályoknak.
2.1 Időbeli hatály
Jelen Szabályzat 2021. július 1-től további rendelkezésig,
visszavonásig hatályos.
2.2 Személyi hatály
Jelen Szabályzat hatálya kiterjed a Vendégházra, azon
személyekre, akik adatait a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó adatkezelések
tartalmazzák, továbbá azon személyekre, akik jogait vagy jogos érdekeit az
adatkezelés érinti.
2.3 Tárgyi hatály
Jelen Szabályzat hatálya kiterjed a Vendégház minden
szervezeti egységeikben folytatott valamennyi személyes adatokat tartalmazó
adatkezelésre.
Az alábbi fogalmak jelen Szabályzat alkalmazásában értendők
a) érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján
azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes
személy;
b) személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az
érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai,
mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -,
valamint az abból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;
c) hozzájárulás: az érintett kívánságának önkéntes és határozott
kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel
félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok - teljes
körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;
d) tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését
kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését
kéri;
e) adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel
nem rendelkező szervezet, aki vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az
adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a
felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az
általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;
f) adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett
bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele,
rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása,
lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy
összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok
további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel
készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők
rögzítése;
g) adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel
nem rendelkező szervezet, aki vagy amely az adatkezelővel kötött szerződése
alapján - beleértve a jogszabály rendelkezése alapján történő szerződéskötést
is - az adatok feldolgozását végzi;
h) adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok
elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és
eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve hogy a technikai feladatot
az adatokon végzik;
i) harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi
személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az
érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;
j) adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő
hozzáférhetővé tétele;
k) nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;
l) adattörlés: az adatok felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a
helyreállításuk többé nem lehetséges;
m) adatmegjelölés: az adat azonosító jelzéssel ellátása annak megkülönböztetése
céljából;
n) adatzárolás: az adat azonosító jelzéssel ellátása további kezelésének
végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából;
o) adatmegsemmisítés: az adatokat tartalmazó adathordozó teljes fizikai
megsemmisítése;
Személyes adat akkor kezelhető, ha
a) ahhoz az érintett hozzájárul, vagy
b) azt törvény vagy - törvény felhatalmazása alapján, az abban meghatározott
körben - helyi önkormányzat rendelete közérdeken alapuló célból elrendeli
(kötelező adatkezelés).
Személyes adat akkor is kezelhető, ha az érintett
hozzájárulásának beszerzése lehetetlen vagy aránytalan költséggel járna, és a
személyes adat kezelése az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség
teljesítése céljából szükséges, vagy az adatkezelő vagy harmadik személy jogos
érdekének érvényesítése céljából szükséges, és ezen érdek érvényesítése a
személyes adatok védelméhez fűződő jog korlátozásával arányban áll.
Cselekvőképtelen és 16 éven aluli korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy
nyilatkozatához a törvényes képviselőjének hozzájárulása szükséges, kivéve azon
szolgáltatás részeket, ahol a nyilatkozat a mindennapi életben tömegesen
előforduló adatkezelést céloz, és különösebb megfontolást nem igényel.
Ha az érintett cselekvőképtelensége folytán vagy más elháríthatatlan
okból nem képes hozzájárulását megadni, akkor a saját vagy más személy
létfontosságú érdekeinek védelméhez, valamint a személyek életét, testi épségét
vagy javait fenyegető közvetlen veszély elhárításához vagy megelőzéséhez
szükséges mértékben a hozzájárulás akadályainak fennállása alatt az érintett
személyes adatai kezelhetőek.
Ha a személyes adat felvételére az érintett hozzájárulásával
került sor, az adatkezelő a felvett adatokat törvény eltérő rendelkezésének
hiányában
a) a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából,
vagy
b) az adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából,
ha ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog
korlátozásával arányban áll további külön hozzájárulás nélkül, valamint az
érintett hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti.
Személyes adatot kezelni csak meghatározott célból, jog gyakorlása és
kötelezettség teljesítése érdekében lehet. Az adatkezelésnek minden szakaszában
meg kell felelnie e célnak, továbbá az adatok felvételének és kezelésének
tisztességesnek kell lennie.
Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés
céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas, és csak a
cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig.
Személyes adat csak megfelelő tájékoztatáson alapuló
beleegyezéssel kezelhető.
Az érintettel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés
hozzájáruláson alapul vagy kötelező. Az érintettet - egyértelműen, közérthetően
és részletesen - tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden
tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az
adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés
időtartamáról, arról, ha az érintett személyes adatait az adatkezelő az
érintett hozzájárulásával és az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség
teljesítése vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából
kezeli, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak
ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és
jogorvoslati lehetőségeire is.
Az adatkezelés során biztosítani kell az adatok pontosságát,
teljességét, naprakészségét, valamint azt, hogy az érintettet csak az
adatkezelés céljához szükséges ideig lehessen azonosítani.
A Vendégház szervezeti egységeinél adatkezelést végző
alkalmazottak kötelesek a megismert személyes adatokat üzleti titokként
megőrizni. A személyes adatokat kezelő és azokhoz hozzáférési lehetőséggel
rendelkező személyek kötelesek Titokvédelmi nyilatkozatot tenni.
Az Adatkezelő személyes adatot kizárólag meghatározott
célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekébe kezel. Az
adatkezelés minden szakaszában megfelel az adatkezelés céljának. Az adatok
felvétele és kezelése tisztességesen és törvényesen történik. Az Adatkezelő
törekszik arra, hogy csak olyan személyes adat kezelésére kerüljön sor, amely
az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére
alkalmas. Személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és
ideig kezelhető.
Felhívjuk a Vendégház részére adatközlők figyelmét, hogy amennyiben nem saját
személyes adataikat adják meg, az adatközlő kötelessége az érintett
hozzájárulásának beszerzése.
5.1 Adatkezelés a weboldalon
a) A weboldalon az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó
hozzájárulása, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (3) bekezdése.
b) A kezelt adatok köre: a látogatás dátuma és időpontja, a látogató
felhasználó számítógépének IP címe, böngészőjének típusa, név, telefon, e-mail
cím, dátum és időpont, felnőtt személyek száma, gyermekek száma és életkora,
ellátás típusa, továbbá a Felhasználó által megadott egyéb személyes adatok.
c) Az adatok törlésének határideje: a szobafoglalástól számított 5 év,
ajánlatkérés esetén, ha nem jött létre szerződés azonnal; míg a hírlevél küldéséhez
adott hozzájárulások esetében a hozzájárulás visszavonásáig. A számviteli
bizonylatok esetében a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2)
bekezdése alapján 8 évig őrzi meg Szolgáltató.
d) A személyes adatok törlését, vagy módosítását az alábbi módokon lehet
kezdeményezni:
•
postai úton (7773 Villány Baross Gábor utca
123.)
•
e-mail útján (info@villanypanoramavendeghaz.hu
)
e) Tájékoztatjuk Felhasználóinkat, hogy a bíróság, az ügyész,
a nyomozó hatóság, a szabálysértési hatóság, a közigazgatási hatóság, az
adatvédelmi biztos, illetőleg jogszabály felhatalmazása alapján más szervek
tájékoztatás adása, adatok közlése, átadása, illetőleg iratok rendelkezésre
bocsátása végett megkereshetik a Szolgáltatót.
f) A Vendégház a hatóságok részére - amennyiben a hatóság a pontos célt és az
adatok körét megjelölte - személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad
ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
g) A Vendégház a vendégek által átadott, a Szolgáltatás teljesítéséhez
szükséges adatokat, információkat az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény.
h) A Vendégház a szolgáltatás (weboldal teljes körű használata, pl. foglalás,
hírlevél küldés) nyújtásának céljából kezeli a Felhasználók személyes adatait,
kizárólag az ahhoz szükséges mértékben és ideig. Az adatkezelés minden
szakaszában megfelel e célnak.
i) Kezeli továbbá azokat a személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás
nyújtásához technikailag feltétlenül szükségesek. Amennyiben a személyes adat
felvételére a Felhasználó hozzájárulásával került sor, a Vendégház a felvett
adatokat törvény eltérő rendelkezésének hiányában
i) a rá vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából, vagy
ii) Vendégház vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából, ha
ezen érdek érvényesítése a személyes adatok védelméhez fűződő jog
korlátozásával arányban áll, további külön hozzájárulás nélkül, valamint a
Felhasználó hozzájárulásának visszavonását követően is kezelheti.
m) A szolgáltatás igénybevételével a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a
Vendégház a jelen adatvédelmi tájékoztatóban leírtaknak megfelelően, a
szolgáltatás teljes körű nyújtásának céljából a Vendégház összegyűjtse és
kezelje személyes adatait.
5.2 Névjegykártyák adatkezelése
a) Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó önkéntes
hozzájárulása, mely azzal a cselekedettel történik, amikor Felhasználó átadja
vendégház részére a személyes adatait tartalmazó névjegyét.
b) A kezelt adatok köre: név, telefonszám, lakcím, e-mail cím, munkahely, annak
címe, továbbá a névjegykártyán szereplő egyéb személyes adat.
c) Az adatkezelés célja: a kapcsolatépítés, a személyek közötti érintkezés
megkönnyítése.
d) Jelen adatkezelési tájékoztató rendelkezéseit megfelelően kell alkalmazni a
névjegykártyák átadása, azok kezelése esetén.
e) Az adatok törlésének határideje: a hozzájáruló nyilatkozat visszavonásáig,
azaz a névjegykártya megsemmisítésére vonatkozó utasításig.
a) A Vendégház minden szükséges biztonsági lépést, szervezési
és technikai intézkedést megtesz a személyes adatok legmagasabb szintű
biztonsága, illetve azok jogosulatlan megváltoztatásának, megsemmisítésének és
felhasználásának megakadályozása érdekében.
b) A Vendégház minden szükséges intézkedést megtesz az adatintegritás
biztosítása érdekében, azaz az általa kezelt és/vagy feldolgozott személyes
adatok pontossága, teljessége, valamint naprakész állapota érdekében.
c) A Vendégház az adatokat megfelelő intézkedésekkel védi különösen a
jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal,
törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés, sérülés, továbbá
az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.
d) A Vendégház ezért fenntartja a jogot, hogy amennyiben ügyfelei vagy
partnerei részéről a rendszerében biztonsági rést érzékel, akkor azokról az
ügyfeleit és partnereit tájékoztassa, és ezzel egyidejűleg a biztonsági rés
megszüntetéséig a Szolgáltató rendszeréhez, szolgáltatásaihoz való
hozzáférését, vagy annak egyes funkcióit korlátozza.
7./ Tájékoztatás az adatkezelésről
a) A Felhasználó tájékoztatást kérhet személyes adatai
kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a
jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - törlését az
adatfelvételénél jelzett módon, illetve Szolgáltató feltüntetett
elérhetőségein.
b) Felhasználó kérelmére a vendégház tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról,
azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról. A
vendégház a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb
azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában adja meg a tájékoztatást.
c) A vendégház a személyes adatot helyesbíti, ha az a valóságnak nem felel meg,
és a valóságnak megfelelő személyes adat a rendelkezésére áll.
d) A Vendégház zárolja a személyes adatot, ha a Felhasználó ezt kéri, vagy ha a
rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené a
Felhasználó jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető,
ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését
kizárta.
e) Vendégház törli a személyes adatot, ha kezelése jogellenes, a Felhasználó
kéri, a kezelt adat hiányos vagy téves - és ez az állapot jogszerűen nem
orvosolható - feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki, az adatkezelés
célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje
lejárt, azt a bíróság vagy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
elrendelte.
f) A személyes adatok törlésére, zárolására, helyesbítésére 30 nap áll az
adatkezelő rendelkezésére. Amennyiben a vendégház a Felhasználó helyesbítés,
zárolás vagy törlés iránti igényét nem teljesíti, 30 napon belül írásban közli
az elutasítás indokait.
g) A vendégház a helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről az Ügyfelet,
továbbá mindazokat értesíti, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára
továbbította. Az értesítést mellőzi, ha ez az adatkezelés céljára való
tekintettel a Felhasználó jogos érdekét nem sérti.
a) Felhasználó tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,
ha
ii. a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Szolgáltatóra
vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez, vagy az Szolgáltató, adatátvevő
vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha az
adatkezelést törvény rendelte el;
iii. a személyes adat felhasználása vagy továbbítása közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás
vagy tudományos kutatás céljára történik;
iv. törvényben meghatározott egyéb esetben.
b) Vendégház a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított
legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága
kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Ha a
vendégház az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az
adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is -
megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak
alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással
érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a
tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
c) Amennyiben a Felhasználó a vendégház meghozott döntésével
nem ért egyet, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül -
bírósághoz fordulhat.
d) Felhasználó a jogainak megsértése esetén vendégház ellen
bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. Jogorvoslati
lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál
lehet élni:
•
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság
Hatóság
•
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
•
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
•
Telefon: +36
-1-391-1400
•
Fax: +36-1-391-1410
•
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Kiss Richárd
7773 Villány Baross Gábor utca 123.
adószám: 53785031-1-22
e-mail:panorama-vendeghaz@freemail.hu
telefonszám:+36 (30) 985 2775
NTAK regisztrációs szám: EG19013140